Vloga za prijavo podaljšanega obratovalnega časa gostinskega obrata (ali kmetija)
Opis postopka
Gostinec mora razpored obratovalnega časa za svoj gostinski obrat prijaviti za gostinstvo pristojnemu organu občine 15 dni pred:
- začetkom novega koledarskega leta za naslednje koledarsko leto,
- začetkom obratovanja,
- spremembo obratovalnega časa,
- pred potekom soglasja za obratovanje v podaljšanem obratovalnem času.
Gostinec oziroma kmet lahko brez soglasja občinske uprave obratuje dlje, kot traja njegov obratovalni čas, vsakič le po enkrat:
- na dan pred prazniki, določenimi z zakonom,
- ob pustovanju in
- ob martinovanju.
- 1. in 2. januar, novo leto,
- 8. februar, Prešernov dan, slovenski kulturni praznik,
- 27. april, dan upora proti okupatorju,
- 1. in 2. maj, praznik dela,
- 8. junij, dan Primoža Trubarja,
- 25. junij, dan državnosti,
- 17. avgust, združitev prekmurskih Slovencev z matičnim narodom,
- 15. september, vrnitev Primorske k matični domovini,
- 1. november, dan spomina na mrtve,
- 23. november, dan Rudolfa Maistra,
- 26. december, dan samostojnosti in enotnosti.
- velikonočna nedelja in ponedeljek, velika noč,
- binkoštna nedelja, binkošti,
- 15. avgust, Marijino vnebovzetje,
- 31. oktober, dan reformacije,
- 25. december, božič.
Priloge
Dodatna pojasnila
Pomembno:
Za redni (dnevi) obratovalni čas se šteje čas med 6.00 in 22.00 uro, obratovanje izven tega časa pa se šteje za podaljšani obratovalni čas!
- 12. člen Zakona o gostinstvu
- 4., 11., 13. in 17. člen Pravilnika o merilih in pogojih za določitev obratovalnega časa gostinskih obratov in kmetij, na katerih se opravlja gostinska dejavnost
Pristojni, dodatne informacije
Rok za rešitev – potrditev razporeda obratovalnega časa je najkasneje v 15 dneh po prejemu popolne vloge. V primeru, da pogoji za potrditev ali izdajo soglasja niso izpolnjeni, organ z odločbo zavrne prijavljeni obratovalni čas v roku 30. dni.
Pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov
Zakon o gostinstvu (Uradni list RS, št. 93/07 – uradno prečiščeno besedilo, 26/14 – ZKme-1B in 52/16) in 11. in 12. člen Pravilnika o merilih za določitev obratovalnega časa gostinskih obratov in kmetij, na katerih se opravlja gostinska dejavnost (Uradni list RS, št. 78/99, 107/00, 30/06, 93/07 in 16/21).
Upravljavec osebnih podatkov je Občina Cerklje na Gorenjskem. Občina bo osebne podatke obdelovala za namen izdaje soglasja za obratovanje v podaljšanjem obratovalnem času gostinskega obrata (kmetije), na podlagi Zakona o gostinstvu in Pravilnika o merilih za določitev obratovalnega časa gostinskih obratov in kmetij, na katerih se opravlja gostinska dejavnost.
Občina bo hranila in varovala osebne podatke skladno z roki, določenimi v klasifikacijskem načrtu občine, in na primeren način, tako da ne bo prišlo do morebitnih neupravičenih razkritij podatkov nepooblaščenim osebam. Občina bo omogočila obdelavo oziroma posredovanje osebnih podatkov izključno naslednjim pooblaščenim uporabnikom (pooblaščeni zaposleni občine, pooblaščene osebe, ki obdelujejo osebne podatke pri pogodbenem obdelovalcu občine, osebe, ki izkažejo pooblastilo za dostop do osebnih podatkov v okviru zakona oziroma podzakonskih predpisov). Občina ne uporablja avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov. V kolikor potrebni osebni podatki ne bodo zagotovljeni, obravnava vloge ne bo možna. Zagotovitev osebnih podatkov je pogodbena obveznost.
Vlagatelj/ica ima v zvezi z osebnimi podatki, ki se nanašajo nanj/o, pravico do seznanitve, dopolnitve, popravka ter omejitve obdelave. Pravice lahko uveljavlja preko kontaktnih podatkov občine. Ima tudi pravico do pritožbe pri informacijskemu pooblaščencu gp.ip@ip-rs.si, Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana.
Podrobnejše informacije o tem, kako občina ravna z osebnimi podatki, so na voljo na preko kontaktnih podatkov občine ter pooblaščene osebe za varstvo osebnih podatkov: e-pošta: dpo@virtuo.si.
Stroški v postopku
Za izdajo soglasja za obratovanje v podaljšanem obratovalnem času se, na podlagi tarifne številke št. 1 in 3 Zakona o upravnih taksah (Zakona o upravnih taksah (Uradni list RS, št. 106/10 – uradno prečiščeno besedilo, 14/15 – ZUUJFO, 84/15 – ZZelP-J, 32/16, 30/18 – ZKZaš in 189/20 – ZFRO) plača upravna taksa v znesku 22,60 EUR za posamezno soglasje.
Taksa se lahko plača na sledeči način:
- z gotovino na blagajni Občine Cerklje na Gorenjskem ali
- s plačilnim nalogom na banki ali elektronsko na račun št. IBAN: SI56 0110 0412 0309 191; referenca: 11 75116-7111002; BIC banke: BSLJSI2X.
V primeru plačila s položnico ali elektronsko je potrebno vlogi priložiti dokazilo o plačilu.
V primeru, da taksa ne bo plačana ob oddaji vloge oziroma ji ne bo priloženo dokazilo o plačilu, bo v skladu s 16. členom ZUT izdan plačilni nalog, neupoštevanje v njem določenega roka za plačilo pa bo podlaga za obračun zamudnih obresti in posredovanje carinskemu organu v izvršitev. Če niste taksni zavezanec oziroma ste plačevanja taks oproščeni, navedite razlog iz zakona in priložite ustrezna dokazila.
- Word ali pdf vloga: 22,60 EUR
- E-vloga (z dig. potrdilom) : 18,10 EUR
- Spletna vloga (brez dig. potrdila): 22,60 EUR
- Ob oddaji vloge s plačilnimi karticami, preko spletne banke nlb klik, Preko spletne banke Bank@net, z valú moneto, preko hal mbills, s položnico (upn nalog).
- Ob dostavi fizične vloge (po elektronski pošti ali natisnjeno po pošti), s položnico (upn nalog).
- Naziv prejemnika: Občina Cerklje na Gorenjskem, Trg Davorina Jenka 13, 4207 Cerklje na Gorenjskem
- Namen: »Plačilo upravne takse«
- Koda namena: »GOVT«
Znesek | TRR | Referenca / sklic |
---|---|---|
22,60 € | SI56 0110 0412 0309 191 | SI11 75116-7111002 |
Skupaj: 22,60 € |